Codziennie coś nowego

Każdego dnia obiecuję w miarę możliwości dodawać nowy kawałek tekstu na bloga!

sobota, 29 stycznia 2011

Muzyka

Czym są dla każdego z nas te dźwięki słyszalne każdego dnia?
Czy są one tylko wibracjami powietrza od głośników radia?
A może są to uczucia kompozytorów przelane na papier,
A potem zagrane przez muzyków na sposoby wszelakie,

Dla mnie muzyka jest czymś bardzo potrzebnym w mym życiu,
Bo ona mi daje to czego mi nie da nic innego w tym byciu,
Ona jest dla mnie natchnieniem każdego słonecznego poranka,
A także motywacją do sprzątania jak mi czasem spadnie szklanka,

Pomyślmy wszyscy czym muzyka jest dla nas, tych tekst czytająch,
Czyż życie nie miało by sensu bez tak potrzebnego nam dźwięku?
Zastanówcie się dzisiaj, przy słuchaniu radia w domu lub na zewnątrz,
Czym jest dla was muzyka, która napełnia pustkę serc i umysłów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz